B
Építészmérnöki tanulmányok után 2005-ben a MIE formatervező szakán végzett. Diplomamunkáját a Miele cégnél készítette, témavezetője Stefan Lengyel volt. 2006–2008 között a Moholy-Nagy-ösztöndíj támogatásával interaktív, ergonomikus munkaszéket tervezett. 2008-ban a napkollektoros kerti zuhany, 2009-ben pedig az eScart elektromos meghajtású városi jármű tervével elnyerte a Magyar Formatervezési Díjat. 2013-ban MMA-ösztöndíjat kapott. 2015-ben védte meg doktori disszertációját, témája a fenntartható közlekedés volt. 2012-től a MÁV IC+ személykocsijának formaterveit és a CAF kocsik modernizációjának terveit készítette. 2015-ben nagy sebességű személyvonatával Magyar Formatervezési Díjat nyert. 2012-től kurzusvezető a BKF-en, majd a MET-en. Jelenleg a MOME adjunktusa.
2016
| digitális grafika